TERMEN EXTINS

TERMEN EXTINS

Selectarea unui expert în elaborarea unui Ghid pentru persoane cu dizabilități,

cu informații pentru facilitarea angajării în câmpul muncii  

Termeni de referință

Pentru selectarea  unui expert în elaborarea unui Ghid pentru persoane cu dizabilități, cu informații pentru facilitarea angajării în câmpul muncii pentru 2  comunități: raionul Cahul și raionul Cantemir, privind incluziunea socio-profesională a persoanelor cu dizabilități – perspective de dezvoltare pentru bunăstarea cetățenilor și comunităților din regiune).

Asociația Obștească „AZI” în consorțiu cu A.O. ”ECOSCUT” din r-nul Cahul și A. O. ”Speranța Tinerilor Goteșteni” din r-nul Cantemir implementează proiectul „Societatea civilă contribuie la incluziunea socio-profesională a persoanelor cu dizabilități”.  Proiect cu susținerea financiară a Uniunii Europene și cofinanțarea din partea Suediei, Fundația Est-Europeană în parteneriat cu Asociația Businessului European și Centrul Contact. Scopul proiectului este: facilitarea incluziunii socio-profesionale a persoanelor cu dizabilități din regiunea de Sud a Republicii Moldova, prin crearea și dezvoltarea parteneriatelor locale și regionale pentru asigurarea unor piețe a muncii incluzive la nivel regional.

În acest sens, Asociația Obștească „AZI” anunță selectarea unui expert în elaborarea unui Ghid pentru persoane cu dizabilități, cu informații pentru facilitarea angajării în câmpul muncii, care va conține: informații pe înțelesul persoanelor cu dizabilități, ajutându-le în procesul de căutare a unui loc de muncă.

Caietul de sarcini include responsabilități privind servicii de elaborare / machetare a ghidului  într-un limbaj accesibil, utilizând imagini, inforgrafice, schițe, tabele și va conține maxim 20 de pagini, formatul A4. Expertul va ține cont de regulile de vizibilitate ale proiectului. Ghidul va conține:

  1. Pregătirea pentru interviul de nagajare;
  2. Comunicarea eficientă cu angajatorii: ținuta pentru interviu, postura, comportament;
  3. Consultanță în înregistrarea la DOFM Cahul și Cantemir (actele necesare pentru înscriere, cerere, CV, etc.);
  4. Informații importante despre legislația muncii;
  5. Date de contact ale instituțiilor responsabile.

Cerințe fată de candidați:

  • Studii superioare în domenii relevante (asistență socială, administrație publică, management sau alte domenii conexe);
  • Experiență minim 2 ani în elaborarea studiilor analitice, ghidurilor sau altor suporturi informaționale în domeniul social;
  • Experiență de lucru în domeniul protecției sociale a persoanelor cu dizabilități. Cunoșterea legislației ( legea 60 din 30 martie 2012 );
  • Abilități excelente de analiză și sistematizare;
  • Abilități excelente în utilizarea PC;
  • Abilități de vorbire și scriere corectă în limba română;
  • Abilități de scriere a ghidurilor/manualelor;
  • Abilități de design în aranjarea și sistematizarea informației expuse sub formă de produs final;
  • Abilități de executare în mod independent a obligațiunilor care cer minimum de supervizare;
  • Punctualitate, responsabilitate și flexibilitate;
  • Experiență de lucru în proiecte, organizații non-guvernamentale sau organizații internaționale constituie un avantaj.

Persoanele interesate pot depune dosarul personal sau prin e-mail. Dosarul trebuie să includă:

  1. CV-ul candidatului/candidatei/ sau candidaților, care să includă lista produselor realizate anterior cu link-uri;
  2. Scrisoare de intenție care va descrie cuprinsul produsului și viziunea candidatului despre executarea activităților prevăzute în termenii propuși;
  3. Oferta financiara in lei, care ar cuprinde onorariul per produs.

Termenul limită de prezentare a ofertei: 08 octombrie 2023, ora 17:00.

Telefon de contact: 0 299 20542, email: ao.azi.cahul@gmail.com

Persoana de contact: Cristina Voina, coordonator de proiect

 

 

Evaluați articolul
Împărtășește cu prietenii
Asociatia Obsteasca AZI
Lasă un răspuns