ANUNȚ REPETAT privind selectarea unui expert privind acordarea suportului și consultanță pentru 2 ONG-uri în  domeniul managementul OSC

CONCURS REPETAT

Selectarea unui expert privind acordarea suportului și consultanță pentru 2 ONG-uri în 

domeniul managementul OSC

 

Termeni de referință

Pentru selectarea  unui expert privind acordarea suportului și consultanță pentru 2 ONG-uri în domeniul managementul OSC pentru 2  localități din raionul Cahul și raionul Cantemir (în instruirea a 2 ONG-uri, privind incluziunea socio-profesională a persoanelor cu dizabilități – perspective de dezvoltare pentru bunăstarea cetățenilor și comunităților din regiune).

Asociația Obștească „AZI” în consorțiu cu A.O. ”ECOSCUT” din r-nul Cahul și A. O. ”Speranța Tinerilor Goteșteni” din r-nul Cantemir implementează proiectul „Societatea civilă contribuie la incluziunea socio-profesională a persoanelor cu dizabilități”.  Proiect cu susținerea financiară a Uniunii Europene și cofinanțarea din partea Suediei, Fundația Est-Europeană în parteneriat cu Asociația Businessului European și Centrul Contact. Scopul proiectului este: facilitarea incluziunii socio-profesionale a persoanelor cu dizabilități din regiunea de Sud a Republicii Moldova, prin crearea și dezvoltarea parteneriatelor locale și regionale pentru asigurarea unor piețe a muncii incluzive la nivel regional.

În acest sens, Asociația Obștească „AZI” anunță concurs pentru selectarea unui expert, care va fi antrenat în instruirea a 2 ONG-uri, în domeniul managementul OSC.

 

Caietul de sarcini include responsabilități privind servicii de asistență și consultanță acordate Comisiilor pe parcursul desfășurării  a 4 instruiri  (a câte 2 zile/instruire / 4 ore per zi) de lucru în cadrul cărora va:

  1. Suport și consultanță pentru 2 ONG-uri în domeniul managementului OSC;
  2. Elaborare de politici privind funcționarea ONG-urilor.

Specialistul selectat va desfășura activitățile în localitățile țintă ale proiectului alături de reprezentanții  a două ONG-uri.

 

Cerințe fată de candidați:

  • Experiență de lucru în domeniul protecției sociale a persoanelor cu dizabilități. Cunoșterea legislației ( legea 60 din 30 martie 2012 );
  • Abilități excelente de comunicare, relaționare și organizare;
  • Abilități excelente de analiză și sistematizare;
  • Abilități excelente în utilizarea PC;
  • Abilități de executare în mod independent a obligațiunilor care cer minimum de supervizare;
  • Punctualitate, responsabilitate și flexibilitate;
  • Excelente abilități de lucru în echipă;
  • Experiență de lucru în proiecte, organizații non-guvernamentale sau organizații internaționale constituie un avantaj.

 

Persoanele interesate pot depune dosarul personal sau prin e-mail. Dosarul trebuie să includă:

  1. CV-ul candidatului;
  2. Scrisoare de intenție.
  3. Oferta financiara in lei, care ar cuprinde onorariul per zi de consultanță și toate costurile de logistică aferente (telefon, transport, altele).

Termenul limită de prezentare a ofertei: 03 iulie 2022, ora 17:00

Telefon de contact: 0 299 20542, email: ao.azi.cahul@gmail.com

Persoana de contact: Tatiana Seredenco, director de proiect

 

Evaluați articolul