CONCURS REPETAT
Selectarea unui expert privind acordarea suportului și consultanță pentru 2 ONG-uri în
domeniul managementul OSC
Termeni de referință
Pentru selectarea unui expert privind acordarea suportului și consultanță pentru 2 ONG-uri în domeniul managementul OSC pentru 2 localități din raionul Cahul și raionul Cantemir (în instruirea a 2 ONG-uri, privind incluziunea socio-profesională a persoanelor cu dizabilități – perspective de dezvoltare pentru bunăstarea cetățenilor și comunităților din regiune).
Asociația Obștească „AZI” în consorțiu cu A.O. ”ECOSCUT” din r-nul Cahul și A. O. ”Speranța Tinerilor Goteșteni” din r-nul Cantemir implementează proiectul „Societatea civilă contribuie la incluziunea socio-profesională a persoanelor cu dizabilități”. Proiect cu susținerea financiară a Uniunii Europene și cofinanțarea din partea Suediei, Fundația Est-Europeană în parteneriat cu Asociația Businessului European și Centrul Contact. Scopul proiectului este: facilitarea incluziunii socio-profesionale a persoanelor cu dizabilități din regiunea de Sud a Republicii Moldova, prin crearea și dezvoltarea parteneriatelor locale și regionale pentru asigurarea unor piețe a muncii incluzive la nivel regional.
În acest sens, Asociația Obștească „AZI” anunță concurs pentru selectarea unui expert, care va fi antrenat în instruirea a 2 ONG-uri, în domeniul managementul OSC.
Caietul de sarcini include responsabilități privind servicii de asistență și consultanță acordate Comisiilor pe parcursul desfășurării a 4 instruiri (a câte 2 zile/instruire / 4 ore per zi) de lucru în cadrul cărora va:
- Suport și consultanță pentru 2 ONG-uri în domeniul managementului OSC;
- Elaborare de politici privind funcționarea ONG-urilor.
Specialistul selectat va desfășura activitățile în localitățile țintă ale proiectului alături de reprezentanții a două ONG-uri.
Cerințe fată de candidați:
- Experiență de lucru în domeniul protecției sociale a persoanelor cu dizabilități. Cunoșterea legislației ( legea 60 din 30 martie 2012 );
- Abilități excelente de comunicare, relaționare și organizare;
- Abilități excelente de analiză și sistematizare;
- Abilități excelente în utilizarea PC;
- Abilități de executare în mod independent a obligațiunilor care cer minimum de supervizare;
- Punctualitate, responsabilitate și flexibilitate;
- Excelente abilități de lucru în echipă;
- Experiență de lucru în proiecte, organizații non-guvernamentale sau organizații internaționale constituie un avantaj.
Persoanele interesate pot depune dosarul personal sau prin e-mail. Dosarul trebuie să includă:
- CV-ul candidatului;
- Scrisoare de intenție.
- Oferta financiara in lei, care ar cuprinde onorariul per zi de consultanță și toate costurile de logistică aferente (telefon, transport, altele).
Termenul limită de prezentare a ofertei: 03 iulie 2022, ora 17:00
Telefon de contact: 0 299 20542, email: ao.azi.cahul@gmail.com
Persoana de contact: Tatiana Seredenco, director de proiect