https://drive.google.com/file/d/1lYbRBkXeNAlp5a8tx1r-oNenGLooTIPi/view?usp=sharing
A N U N Ț
privind achiziționarea echipamentului IT (laptop)
din cadrul proiectului
”Comunități informate sensibilizate privind conectarea la serviciile de canalizare”.
- Denumirea autorității contractante: Asociația Obștească „AZI”, c/f: 8043341
- Obiectul achiziției: Achiziționarea echipamentului IT.
- Data publicării anunțului: 21.08.2020
- Sursa alocației:
- Asociația Obștească „AZI” este beneficiară este beneficiara Programului de granturi locale al Uniunii Europene și implementează proiectul Comunități informate sensibilitate privind conectarea la serviciile de canalizare”, în mun. Cahul.
- Programul de granturi locale este lansat în baza Cadrului Unic de Sprijin a UE, acordat pentru Republica Moldova (2017-2020) din cadrul Instrumentului European de Vecinătate, prin intermediul proiectului „Abilitarea cetățenilor din Republica Moldova” (2019-2021), finanțat de către Uniunea Europeană și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ). Partenerul proiectului pentru creșterea potențialului de vizibilitate și implicare a cetățenilor este Asociația Presei Independente (API). Partenerul proiectului pentru Regiunea Sud este Centrul Regional de Asistență și Informare a Organizațiilor Neguvernamentale „CONTACT-Cahul„.
- Termen de livrare: 10 zile calendaristice
- Locul livrării: mun. Cahul, str. C. Negruzzi 46/1
- Modalități de plată: în baza facturii fiscale
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului livrat și cel mai mic preț.
- Asociația Obștească „AZI” invită agenții economici interesați, care îi poate satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind procurarea echipamentului IT specificat în tabelul de mai jos.
Nr d/o | Denumirea obiectului | Caracteristicile tehnice | Cantitatea |
1 | Laptop
|
Dell Inspiron Gaming 15 G3 3590 (273261077), Black
15.6″ Full HD (1920×1080) Non-glare, Intel Core i5-8250U (4x Core, 1.6GHz – 3.4GHz, 6Mb), 8Gb (4Gb Onboard + 4Gb) PC4-19200, 256Gb M.2 PCIE, Intel UHD Graphics, HDMI, DVD-RW, Gbit Ethernet, 802.11ac, Bluetooth, 1x USB 3.1 Type C, 2x USB 3.0, Card Reader, HD Webcam, Fingerprint, DOS, 2-cell 30Wh Polymer Battery, 2.0kg, Iron Grey Termen de garantie cel putin – 12 luni
|
2 |
2 | Geantă Laptop
|
Marimea genții – 38,5 x 25,9 x 3,4 cm | 2 |
- Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota 0 TVA.
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii /extras din registrul de stat al peroanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Informații generale despre participant, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la adresa indicată mai jos:
- denumirea autorității contractante: Asociația Obștească „AZI”
- adresa: or. Cahul, str. C. Negruzzi 46.
- telefonul: 079665961.
- E-mail: azi.cahul@gmail.com, oxana.radu@yahoo.com
- Numele și prenumele persoanei responsabile: Radu Oxana
- Depunerea ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 10.00 pe data 07.09.2019.
- Adresa de depunere a ofertelor: AO AZI, sediul mun. Cahul, str. C. Negruzzi 46, sau e-mail: azi.cahul@gmail.com, oxana.radu@yahoo.com
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 10 zile.
Director de proiect: Tatiana Seredenco
Semnătura: _______________________