Anunț, privind achiziționarea echipamentului IT(laptop) din cadrul proiectului ”Comunități informate sensibilizate, privind conectarea la serviciile de canalizare”

https://drive.google.com/file/d/1lYbRBkXeNAlp5a8tx1r-oNenGLooTIPi/view?usp=sharing

 

                                                                             A N U N Ț

                                             privind achiziționarea echipamentului IT (laptop)

                                                               din cadrul proiectului 

                        ”Comunități informate sensibilizate privind conectarea la serviciile de canalizare”.

   

  1. Denumirea  autorității contractante: Asociația Obștească „AZI”, c/f:  8043341
  2. Obiectul achiziției: Achiziționarea echipamentului IT.
  3. Data publicării anunțului: 21.08.2020
  4. Sursa alocației:
  • Asociația Obștească „AZI” este beneficiară este beneficiara Programului de granturi locale al Uniunii Europene și implementează proiectul Comunități informate sensibilitate privind conectarea la serviciile de canalizare”, în mun. Cahul.
  • Programul de granturi locale este lansat în baza Cadrului Unic de Sprijin a UE, acordat pentru Republica Moldova (2017-2020) din cadrul Instrumentului European de Vecinătate, prin intermediul proiectului „Abilitarea cetățenilor din Republica Moldova” (2019-2021), finanțat de către Uniunea Europeană și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ). Partenerul proiectului pentru creșterea potențialului de vizibilitate și implicare a cetățenilor este Asociația Presei Independente (API). Partenerul proiectului pentru Regiunea Sud este Centrul Regional de Asistență și Informare a Organizațiilor Neguvernamentale „CONTACT-Cahul„.
  1. Termen de livrare: 10 zile calendaristice
  2. Locul livrării: mun. Cahul, str. C. Negruzzi 46/1
  3. Modalități de plată: în baza facturii fiscale
  4. Criteriul de evaluare: Calitatea bunului livrat și cel mai mic preț.
  5. Asociația Obștească „AZI” invită agenții economici interesați, care îi poate satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind procurarea echipamentului IT specificat în tabelul de mai jos.
Nr d/o Denumirea obiectului Caracteristicile tehnice Cantitatea
1 Laptop

 

 

 

 Dell Inspiron Gaming 15 G3 3590 (273261077), Black

15.6″ Full HD (1920×1080) Non-glare, Intel Core i5-8250U (4x Core, 1.6GHz – 3.4GHz, 6Mb), 8Gb (4Gb Onboard + 4Gb) PC4-19200, 256Gb M.2 PCIE, Intel UHD Graphics, HDMI, DVD-RW, Gbit Ethernet, 802.11ac, Bluetooth, 1x USB 3.1 Type C, 2x USB 3.0, Card Reader, HD Webcam, Fingerprint, DOS, 2-cell 30Wh Polymer Battery, 2.0kg, Iron Grey

Termen de garantie cel putin –  12 luni

 

2
2 Geantă Laptop

 

Marimea  genții  – 38,5 x 25,9 x 3,4 cm 2
  1. Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota 0 TVA.
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii /extras din registrul de stat al peroanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  • Informații generale despre participant, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  1. Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la adresa indicată mai jos:
  • denumirea autorității contractante: Asociația Obștească „AZI”
  • adresa: or. Cahul, str. C. Negruzzi 46.
  • telefonul: 079665961.
  • E-mail: azi.cahul@gmail.com, oxana.radu@yahoo.com
  • Numele și prenumele persoanei responsabile: Radu Oxana
  1. Depunerea ofertelor:
  • Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 10.00 pe data 07.09.2019.
  • Adresa de depunere a ofertelor: AO AZI, sediul mun. Cahul, str. C. Negruzzi 46, sau e-mail: azi.cahul@gmail.com, oxana.radu@yahoo.com
  • Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
  • Ofertele întârziate vor fi respinse.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 10 zile.

 

 

Director de proiect: Tatiana  Seredenco

Semnătura: _______________________

Evaluați articolul
Împărtășește cu prietenii
Asociatia Obsteasca AZI
Lasă un răspuns