A N U N Ț / I N V I T A Ț I E
- Denumirea autorității contractante: Asociația Obștească „AZI”, c/f: 8043341
- Obiectul achiziției: Achiziționarea echipamentului IT.
- Data publicării anunțului: 06.07.2021
- Sursa alocației: Din cadrul proiectului ”Abilitare prin libera exprimare a persoanelor cu dizabilități din raioanele Cahul și Cantemir” implementat de Asociația Obștească ”AZI”, proiect realizat cu sprijinul financial al Uniunii Europene.
- Termen de livrare: 10 zile calendaristice
- Locul livrării: mun. Cahul
- Modalități de plată: în baza facturii fiscale
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului livrat și cel mai mic preț.
- Asociația Obștească „AZI” invită agenții economici interesați, care îi poate satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind achiziționarea echipamentului IT.
Nr d/o | Denumirea obiectului | Caracteristicile tehnice | Cantitatea |
1 | Laptop
|
Segment : Home & Office
Capacitate stocare : 512 GB Tip placă video : Integrată Tip procesor : Intel Core i5 Nr. nuclee : 4 Rezoluție (px) : 1920 x 1080 px Memorie RAM : 16 GB
Termen de garantie cel puțin – 12 luni
|
1 |
2 | Geantă Laptop
|
Dimensiune ecran : 15.6″
Tip geantă : Notebook Bag Culoare : Black Dimensiuni (L x L x G) : 420 x 290 x 55 mm Greutate : 0.47 kg |
1 |
3 | Imprimantă muntifuncțională | MFP (imprimantă, scaner, copiator)
pentru biroul de mijloc 4-Color Laser Printing Format maxim de imprimare A4 (210 × 297 mm) dimensiunea maximă a amprentei: 216 × 356 mm Panou LCD imprimarea față-verso interfețe: Wi-Fi, Ethernet (RJ-45), USB automatizarea originalelor la scanare
|
1 |
- Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota 0 TVA.
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii /extras din registrul de stat al peroanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Informații generale despre participant, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la adresa indicată mai jos:
- denumirea autorității contractante: Asociația Obștească „AZI”
- adresa: mun. Cahul, str. C. Negruzzi 46.
- telefonul: 079665961.
- E-mail: azi.cahul@gmail.com, oxana.radu@yahoo.com
- Numele și prenumele persoanei responsabile: Radu Oxana
- Depunerea ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 17.00 pe data 15.07.2021.
- Adresa de depunere a ofertelor: AO AZI, sediul mun. Cahul, str. C. Negruzzi 46, sau e-mail: azi.cahul@gmail.com, oxana.radu@yahoo.com
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 15 zile.