A N U N Ț
privind achiziționarea echipamentului IT (laptop) din
cadrul proiectului ”Agenda de Advocacy în raionul Cantemir-în sprijinul persoanelor cu dizabilități”.
- Denumirea autorității contractante: Asociația Obștească „AZI”, c/f: 8043341
- Obiectul achiziției: Achiziționarea echipamentului IT.
- Data publicării anunțului: 29.09.2020
- Sursa alocației:
- Asociația Obștească „AZI” este beneficiară este beneficiara Programului de granturi locale al Uniunii Europene și implementează proiectul Agenda de Advocacy în raionul Cantemir-în sprijinul persoanelor cu dizabilități, în orașul Cantemir.Proiect finanțat de Uniunea Europeană și Fundația Konrad Adenauer (Germania),prin intermediul Programului de granturi,,Dezvoltarea societății civile la nivel local în Republica Moldova”.
- Termen de livrare: 10 zile calendaristice
- Locul livrării: mun. Cahul, str. C. Negruzzi 46/1
- Modalități de plată: prin transfer
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului livrat și cel mai mic preț.
- Asociația Obștească „AZI” invită agenții economici interesați, care îi poate satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind procurarea echipamentului IT specificat în tabelul de mai jos.
Nr d/o | Denumirea obiectului | Caracteristicile tehnice | Cantitatea |
1 | Laptop
|
Lenovo IdeaPad S340-15IWL,15.6 „1920 x 1080,TFT IPS,Anti-Glare,Intel Core i3,i3-8145U,2,14 nm,2.10 GHz – 3.90 GHz,Whiskey Lake,4 MB SmartCache,Intel UHD Graphics 620,HD,1 ТB,5400 rpm,SD, SDHC, SDXC,1 x COMBO audio jack,1,1,2,1,4.2, 802.11 AC (2×2),Personal,FreeDOS,Синий,Lenovo, S340-15,8 GB,DDR4,12 GB,2400 MHz,Integrated,NO ODD,Dolby Audio,1 x HD,Li-Ion,322 x 229 x 18 m
|
3 |
2 | Geantă Laptop
|
Marimea genții – 38,5 x 25,9 x 3,4 cm | 3 |
- Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota 0 TVA.
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii /extras din registrul de stat al peroanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Informații generale despre participant, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la adresa indicată mai jos:
- denumirea autorității contractante: Asociația Obștească „AZI”
- adresa: or. Cahul, str. C. Negruzzi 46.
- telefonul: 079665961.
- E-mail: azi.cahul@gmail.com, oxana.radu@yahoo.com
- Numele și prenumele persoanei responsabile: Radu Oxana
- Depunerea ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 10.00 pe data 08.10.2020.
- Adresa de depunere a ofertelor: AO AZI, sediul mun. Cahul, str. C. Negruzzi 46, sau e-mail: azi.cahul@gmail.com, oxana.radu@yahoo.com
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 10 zile.
Director de proiect: Tatiana Seredenco
Semnătura: _______________________