A N U N Ț privind achiziționarea echipamentului IT (laptop) din cadrul proiectului ”Agenda de Advocacy în raionul Cantemir-în sprijinul persoanelor cu dizabilități”.  

                                    

A N U N Ț

privind achiziționarea echipamentului IT (laptop) din

cadrul proiectului ”Agenda de Advocacy în raionul Cantemir-în sprijinul persoanelor cu dizabilități”.

 

  1. Denumirea autorității contractante: Asociația Obștească „AZI”, c/f:  8043341
  2. Obiectul achiziției: Achiziționarea echipamentului IT.
  3. Data publicării anunțului: 29.09.2020
  4. Sursa alocației:
  • Asociația Obștească „AZI” este beneficiară este beneficiara Programului de granturi locale al Uniunii Europene și implementează proiectul Agenda de Advocacy în raionul Cantemir-în sprijinul persoanelor cu dizabilități, în orașul Cantemir.Proiect finanțat de Uniunea Europeană și Fundația Konrad Adenauer (Germania),prin intermediul Programului de granturi,,Dezvoltarea societății civile la nivel local în Republica Moldova”.
  1. Termen de livrare: 10 zile calendaristice
  2. Locul livrării: mun. Cahul, str. C. Negruzzi 46/1
  3. Modalități de plată: prin transfer
  4. Criteriul de evaluare: Calitatea bunului livrat și cel mai mic preț.
  5. Asociația Obștească „AZI” invită agenții economici interesați, care îi poate satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind procurarea echipamentului IT specificat în tabelul de mai jos.
Nr d/o Denumirea obiectului Caracteristicile tehnice Cantitatea
1 Laptop

 

 

 

Lenovo IdeaPad S340-15IWL,15.6 „1920 x 1080,TFT IPS,Anti-Glare,Intel Core i3,i3-8145U,2,14 nm,2.10 GHz – 3.90 GHz,Whiskey Lake,4 MB SmartCache,

Intel UHD Graphics 620,HD,1 ТB,5400 rpm,SD, SDHC, SDXC,1 x COMBO audio jack,1,1,2,1,4.2,

802.11 AC (2×2),Personal,FreeDOS,Синий,Lenovo,

S340-15,8 GB,DDR4,12 GB,2400 MHz,Integrated,NO ODD,Dolby Audio,1 x HD,Li-Ion,322 x 229 x 18 m

 

3
2 Geantă Laptop

 

Marimea  genții  – 38,5 x 25,9 x 3,4 cm 3

 

 

 

 

  1. Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota 0 TVA.
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii /extras din registrul de stat al peroanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  • Informații generale despre participant, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  1. Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la adresa indicată mai jos:
  • denumirea autorității contractante: Asociația Obștească „AZI”
  • adresa: or. Cahul, str. C. Negruzzi 46.
  • telefonul: 079665961.
  • E-mail: azi.cahul@gmail.com, oxana.radu@yahoo.com
  • Numele și prenumele persoanei responsabile: Radu Oxana
  1. Depunerea ofertelor:
  • Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 10.00 pe data 08.10.2020.
  • Adresa de depunere a ofertelor: AO AZI, sediul mun. Cahul, str. C. Negruzzi 46, sau e-mail: azi.cahul@gmail.com, oxana.radu@yahoo.com
  • Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
  • Ofertele întârziate vor fi respinse.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 10 zile.

 

 

Director de proiect: Tatiana  Seredenco

Semnătura: _______________________

Evaluați articolul
Împărtășește cu prietenii
Asociatia Obsteasca AZI
Lasă un răspuns